România

România

luni, 9 ianuarie 2017

Poeți contemporani în Regal eminescian: Gabriela Ene-Rusu

Gabriela Ene-Rusu - Iași

















                                                  VIS EMINESCIAN

                                            M-as fi dus sa-l caut pe Eminescu
                                            si poate ca l-as fi gasit....
                                            Mi-ar fi ridicat ochii catre stele
                                            si catre florile teiului ...
                                            si mi-ar fi scaldat fata in lumina
                                            palida a eternitatii.
                                            Aud cazand confete din teiul lui ...
                                            si-l astept sa coboare sau sa urce ,
                                            sa-mi prinda mainile intime
                                            ca intr-o rugaciune ...
                                            si sa-mi mangaie palmele
                                            cu buzele fierbinti
                                            de caldura florilor aurii.
                                            Mi se vor agata in plete ...
                                            boabe cafenii din teiul lui ,
                                            dar eu voi stii ca sunt
                                            minunea clipelor sale.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu