România

România

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Poeți contemporani: Constantin-Nicolae Gavrilescu - Pe aleea destinului

Constantin-Nicolae Gavrilescu 















Un zâmbet, o floare şi-o rază de soare
de mână cu gându-nfloresc,
     nu lasă astă viaţă nimic la-ntâmplare
     te-nalţă-n avânt tineresc.
          Ștrengar îmi e gândul şi-mi lasă surâsul
          deschis ca o floare-n amiezi,
               în raze de soare mă pierd cu candoare
               visând cum ai să mă dezmierzi.
                    Şi inima-ți spune cu şoapte nebune: 
                    - Hai vino! Am poarta deschisă,
                         mi-e dorul iubirii în nemărginire
                         iar sufletul îmi este în transă.
                              Pe-aleea destinului caut mereu 
                              petale de flori cu parfum,
                                   sub razele calde-ale dorului meu,
                                   să ţi le presar ţie-n drum.
                                        Un zâmbet, o floare şi-o rază de soare
                                        şi mână în mână, cu gând amândoi,
                                             pecete vom pune cu o sărutare
                                             şi-n viaţa de astăzi, şi-n viaţa de-apoi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu