România

România

luni, 30 ianuarie 2017

Poeți contemporani: Georgiana Călinescu - Cântec de dor

Georgiana Călinescu - București














     Înfloresc în mine sloiuri de gheață...
     De pe acoperișuri cad săgeți
          trase de îngerii zăpezilor
          crescute în ochii mei...
               Nu pot să le opresc...
               Îmi cresc pe suflet aisberguri...
                    sunt un ocean înghețat?
                    Îmi cresc în palme 
                         blocuri de gheață...
                         sunt un oraș de la Polul Nord?
                              Mă ard focuri din priviri...
                              sunt un incendiu colectiv?
                                                          Din ochi se scurge apa vie...
                                                          sunt o ploaie... 
                                                          sau sunt prea târzie?
                                                          De pe cer fug norii
                                                          încărcați de doruri albastre...
                                                          sunt o stea căzătoare?
                                                                         Unde e îngerul meu păzitor?
                                                                         Îngerul meu cântă 
                                                                         despre frunze și aripi frânte...
                                                                         Și eu... sunt o îngerașă?
                                                                         Ascult cântecul lui...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu