România

România

luni, 30 ianuarie 2017

Poeți contemporani: Silvia Râșnoveanu - CĂLĂTORIE

Sivia Râșnoveanu - Italia














                       Mă-nalț, urmând cordonul de argint, 
                       Chiar mă cuprinde-un fel de-ngrijorare, 
                       Mai sunt în lume eu, sau doar mă mint, 
                       Căci simt c-am devenit o altă stare. 
 
                                 În urmă mi se-mpleticesc ninsori, 
                                 Deasupra-mi sunt zăpezile de stele, 
                                 Și parcă-s fulg sau stea, iar alteori 
                                 Sunt răsuflarea conștiinței mele. 
 
                                           Mă simt atrasă-n valuri de culori 
                                           Ce mă-nfășoară și iar mă dezleagă, 
                                           Lumină sunt, de aștri arzători, 
                                           Mă risipesc în tot, dar sunt întreagă. 
 
                                                     Înaintând, contururi se tot șterg 
                                                     Și-aș vrea ca să pătrund și-n alte ere, 
                                                     Dar mă oprește-un gând. Nu pot să merg, 
                                                     Nu-mi este dat să trec de bariere. 
 
                                                                Îndemnul nevăzut eu îl ascult, 
                                                                În jos se văd iar valuri de ninsoare, 
                                                                Și mi-aș dori....Cât mi-aș dori de mult! 
                                                                Să trec de bariere... Pot eu oare?





2 comentarii:

  1. Am plâns de dor...,că nu toate sunt cum trebuie...in viata..

    RăspundețiȘtergere
  2. NU SE POT ȘTERGE..AMINTIRILE..,NICI CONȘTIINȚA CA ȘI O.."RUFĂ",OAMENII POT AVEA PROBLEME GRAVE...IN VIAȚA ȘI NU POT FACE CEEA CE VOR..,IN ANUMITE MOMENTE....

    RăspundețiȘtergere