România

România

luni, 30 ianuarie 2017

Poeți contemporani: Constantin-Nicolae Gavrielscu - Îmi port dragostea curată

Constantin-Nicolae Gavrilescu














                                             Sus, pe bolta cea albastră
                                         unde stelele zăresc,
                                         las privirea-mi fascinată
                                         să comtemple-n pitoresc.

                                                             Azimut mi-e Ursa Mare,
                                                             dornic sunt ca să ajung,
                                                             pân' la Luna dătătoare
                                                             de lumină, noaptea-n crâng.

                                         Cum să urc eu pân' la Lună,
                                         că distanța-i colosală?
                                         Dor, în pieptul meu răsună,
                                         zbaterea mi-e infernală.

                                                             Ursa Mare strălucește,
                                                             mă pofește să mă duc,.
                                                             aș fugi spre ea orbește...
                                                             Oare am să mă descurc?

                                                   Sus, pe bolta înstelată
                                                   unde stelele sclipesc,
                                                   îmi port dragostea curată
                                                   prin tărâm dumnezeiesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu