România

România

marți, 24 ianuarie 2017

Poeți contemporani: Adriana Papuc - Un colț de Rai

Adriana Papuc - Mioveni, jud. Argeș

















                                                                                          Voi desena pe-un petic de hărtie
                                                                                          Un colț de rai, din țărișoara mea,
                                                                                          Așa cum mi-aș fi dorit eu, să fie,
                                                                                          Pe care nimeni, n-o va întina.

                                                                     În verde voi picta păduri de fag
                                                                     Iar pentru brazi, am să închid culoarea,
                                                                     Voi pune-albastru-n cerul țării, drag,
                                                                     Din care iau puțin, să pictez marea.

                                                 Culori din curcubeu, aș strecura
                                                 Pentru-n apus magnific,între munți,
                                                 Și peste ape repezi mi-ar plăcea
                                                 Să pictez flori, din ele să fac punți.

                              Dar nu sunt pictor, nu am șevalet,
                              Doar mintea mea amestecă culoarea,
                              Și pune toporașii violet
                              Prin câmpurile verzi, cât ține zarea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu