România

România

vineri, 13 ianuarie 2017

Poeți contemporani în Regal eminescian: Florentina Danu

Florentina Danu - Brașov




















Născuți în veacuri diferite

Născuți în veacuri diferite 
În miezul alb al lui ianuar                                                                  
Cu aceeași sete de cuvinte
Cu aceleași doruri iar și iar

              Născuți în veacuri diferite
              Asemine romantic gând
              Eu te cunosc din slove făurite
              Tu nu m-ai cunoscut nicând

                          Născuți în veacuri diferite
                          Îngeri nebuni ai dragostei
                          Cu mii de sărutări născute
                          Sub aroma florilor de tei…                 

                                    Născuți în veacuri diferite
                                    Ca două frunze rătăcite-n vânt
                                    În joaca noastră de cuvinte
                                    Slăvim iubirea pe pământ…

                                                  Născuți în veacuri diferite
     Cu ochii mari și visători
     În veacul meu te rog fierbinte
     Să te cobori din nori…

              „Cobori in jos LUCEAFĂR blând
              Alunecând pe-o rază
              Pătrunde-n casă și în gând
              Și viața-mi luminează...”










 Dor de EMINESCU                                                              

Sara pe deal, îmi plimb pașii agale
Spre zare privesc și văd teiul în floare.
Lacrimi îmi curg și salcâmii încep să suspine,
Ochii mă dor, gândul mă duce la TINE...
Lacul cu nuferi lucește albastru
Luceafărul nopții sclipește măiestru
În liniștea serii,cuprinsă de-un dor,
Mă înalț în visare, prind aripi și zbor...


                                                                              
                                                                              
                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu