România

România

duminică, 8 ianuarie 2017

Poeți contemporani în Regal eminescian: Maria-Ileana Tănase

Maria-Ileana Tănase - Roma, Italia


















 IUBIRE CU PARFUM DE TEI

Mi-am îmbătat gândurile
sub teii în floare,                                                             
Grafică, Mihai Cătrună
un Paradis parfumat  
şi-am despicat zarea,
să pavez în versuri cărarea
ce duce la tine, dulce euforie,
ameţitoare iubire târzie.
Te amestec cu florile de tei
într-un mojar cu vise,
aromoterapie în gând şi vene,
o emoţie magică
ce-mi scaldă fiinţa,
ca o ploaie grăbită de vară
si-apoi mă strânge c-un brâu,
dintr-un frumos curcubeu.
Mă-nvăluie amintirea şi parfumul de tei,
într-un joc de iele şi fluturi în stomac,
iar în Noaptea de Sânziene,
la un concert minunat,
să ne vindecăm sufletul
cu aroma euforică
a Teiului lui Eminescu
din Copou.  


 CONDORUL

Nici nu mai ştiu dacă să plâng,
sau să mă bucur de tot ce-a fost
şi nu e dat să fie, căci
tu ai fost în zborul meu,
din dimineţi şi zile pline,
condorul visurilor mele.
Eu, am zburat cu tine-n gând,
deasupra plopilor şi-a vremii;
azi, ai rămas doar un CONDOR,
albit de lacrimi şi durere.
Dar, voi duce dincolo de zare
misterul acestei poveşti ,
din toamna trăirilor mele,
cu vise, cu dor şi „Emineşti”.


Din zborul cu aripile frânte ,
şi vise spulberate de vânt,
am să rămân o romantică tristă,
aşteptând „Învierea ”, pe Pământ.                

AM NEVOIE ...

Am nevoie de aer,
Am nevoie de-un foc,
Grafică, Mihai Cătrună
De-un alt fel de foc,
Cu lemne din plopii
Lui Eminescu .
Am nevoie de soare,
De lună, furtună,
De zi şi de noaptea
Cu astru şi chip de iubire,
Am nevoie.
Dar, cel mai mult
Am nevoie de tine,
Si-o mare de iubire.
Am nevoie de aer,
Am nevoie de-un foc,
Cu lemne din plopii
Fără soţ.
Am nevoie de iubire !
                                            





   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu