România

România

duminică, 19 februarie 2017

Metamorfozele inimii > Mihaela HURĂ - poezii de dragoste

 Mihaela HURĂ - Dorohoi, jud. Botoșani















                     JUCĂRIE

          M-am gândit c-ar fi mai bine
          să-mi pun inima în tine;
               așa mică și ușoară,
               n-ai s-o simți, n-o să te doară.
                    Hai, primește-o, ți-o dau ție!
                    Buclucașă jucărie -
                         când zâmbește, când se plânge,
                         mă tot sperii că se frânge
                              și n-am cheie-așa de mică
                              s-o repar, dacă se strică.

                                          Mi-a spus tata, într-o seară,
                                          că am inima sprințară
                                               și-o să mă trădeze-odată
                                               și-am s-o pierd, dac-o dau toată.
                                                    Eu n-am înțeles ce zice;
                                                    am cules stele pitice,
                                                         le-am înghesuit în mine
                                                         și-am crezut că mi-e mai bine.
                                                              Apoi le-am trimis spre tine.
                                                              Au ajuns? Nu știu... Ia spune:
                                                                   s-au făcut stele nebune?
                                                                   Și-au pierdut pe drum lumina?
                                                                   Dacă da, a cui e vina?

                                         Mai sunt stele mititele
                                         și-am să mai culeg din ele.
                                         Iar pe drumul către tine
                                         m-aș trimite și pe mine...



                                                                   O HIBERNALĂ ÎNTÂMPLARE

                                                               S-o fi-ntâmplat ceva cu-această iarnă
                                                               în care ninge cu tristeți acide
                                                     și fulgi cu aripi de efemeride
                                                     în rime reci înghețul și-l răstoarnă.

                                           S-o fi-ntâmplat ceva cu iarna noastră
                                           în care ninge fără ocolișuri,
                                 iar hohotele ies din ascunzișuri,
                                 de râs, de plâns, de noapte grea, albastră.

                       Ce să se fi-ntâmplat cu noi, ce oare,
                       ce ghețuri ne mărșăluiesc prin minte,
             de s-au înzăpezit pe cer cuvinte
             și nici măcar „iubesc”-ul nu mai doare?

             Această hibernală întâmplare...
























                     INIMĂ-N ȘOTRON

         Un om s-a-mpotmolit într-o răscruce
         și patru căi i se deschid în față -
                   una spre ieri, una spre dimineață,
                   una spre-nalt. Și-a patra, unde duce?

                   Se uită omu-n jur, nehotărât,
                   nu izbutește una să aleagă,
                             gândindu-se că viața lui întreagă
                             a mers pe-același pașnic drum și-atât.

                             Îi pare mai ușor drumul spre ieri,
                             căci îi cunoaște fiecare piatră,
                                       iar mâinele - cărbune nou în vatră -
                                       poate fi râs sau poate fi tăceri.

                                       Spre-nalt nici nu-ndrăznește să privească -
                                       se simte mic, nevrednic de lumină,
                                                 captiv în ne-mblânzita rădăcină
                                                 ce nu-i îngăduie să se mai nască.

                                                 Răscrucea îl împinge mai departe,
                                                 dar el se teme să mai fac-un pas,
                                                           uitându-se mereu spre ce-a rămas
                                                           în urma lui - capitol vechi de carte.

                                                                     Nehotărât, bolnav de neputință,
                                                                     înspăimântat de mâine și de cer,
                                                           ridică omul fruntea și-n eter
                                                           își urlă renăscuta lui voință.

                                   Cu pumnu-n care-a-nchis muritul ieri,
                                   și-aruncă inima spre-a patra cale
                         ce s-a deschis în fața vieții sale,
                         spre veșnicie sau spre nicăieri.

                                                             Curajul lui a zămislit răsplată -
                                                             un zâmbet desenat pe-un ochi de fată.








Un comentariu:

  1. Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere