România

România

miercuri, 22 februarie 2017

Metamorfozele inimii > Laura Cristea - poezii de dragoste

Laura Cristea- Târgoviște, jud. Dâmbovița
















                                                                         ÎN IARNĂ TÂRZIE

                                                        Cautã-mã în visul ce stã pe margine de zare 
                                                   mã înalț în sunetul tãcerii 
                                              şi te chem lângã mine 
                                         Mã gãseşti zburdând pe aripi de vânt 
                                    peste nisipurile visurilor 
                               sã-ți aduc elixirul vieții 
                          prin iarna târzie

                                                          Am adunat din fire de nisip 
                                                     urma gândurilor 
                                                visuri viitoare 
                                           şi lacrimi spulberate 
                                      Le-am turnat într-o clepsidrã 
                                 sã le pãstrez veşnic 
                            în sertarul vieții 
                       ce l-am ornat cu fulgi argintii

                                                                      Mã ascund în noaptea albastrã 
                                                                 vreau sã tac cu tine pe buze 
                                                            sã suspin în ochii tãi 
                                                       sã-ți sãrut marea sufletului
                                                  pãtrunsã de dragostea care 
                                             care m-a înlãnțuit 
                                        în iarna târzie



























                             ZÂMBEȘTE-Mi 

                  Când ziua se ascunde-n mister 
                       Pe aripi de înger ce cântă-n cer 
                            Am rupt fâşii din incertitudinea unui vis 
                                 Pe piedestalul inimii eşti tot mai... sus 

                  Un altar aş face la care să mă închin într-un cer de sticlă
                       Ai aprins focul dragostei , ai atins orice dorință 
                            Paşi de amintiri zboară spre amurguri 
                                 În fluvii de inocență doar.... Zâmbeşte-mi

                                             Se scurg clipe din clepsidra timpului
                                                  Peste fâşii de amintiri , peste amurguri 
                                                       Iar dorul îmi zugrăveşte chipul 
                                                            Ce-mi ghidează zilnic zborul 

                                             Parcă mă trezesc dintr-un vis ce mă înfioară 
                                                  În flacăra stinsă de rouă
                                                       În fluvii de inocență doar ...Zâmbeşte-mi 

                          Bate vânt călduț de primăvară ce se frânge într-un zâmbet 
                               Pe aripă de dor te aştept la ...nesfârșit 
                                    Când zorile se revarsă şi te strigă 
                                         Iubirea mea mă înalță.



























                                                                    DORUL GRĂIEȘTE FĂRĂ GRAI

                                                               Îmi iscodeşti somnul , mereu în vis apari
 
                                                          Iar dragostea cu care m-ai stăpuns
 
                                                     Nu-i oare chinuită-ndeajuns ?
 
                                                Tăcere , dar ! Dorul grăieşte fără grai 

                                           Îmi spuneai zânuță , minune între flori 
                                      Chiar şi când dorul urlă în freamătul din zori 
                                 La masă -şampanie frapată 
                            Tangoul pe care nu-l uit niciodată 

                       Eşti demon cu o inimă rece 
                  Mi-e dor de ochii tăi , dar clipa trece 
             Pentru mine veşnic în amintiri vei fi 
        Cel pentru care dragostea în vânt se risipi 

                                   Când uşa i-am deschis-o larg iubirii 
                                        Şi adăpost i-am dat în casa mea 
                                             Atunci s-a supărat pe mine somnul 
                                                  Şi a fugit cu dorul 

                                                       Mă mistui de iubire 
                                                            Topită de dorul arzător 
                                                                 Doar calde buze de miere 
                                                                      M-ar adapa ca un izvor 

                                           Şi rănile iubirii mi se citesc pe față 
                                                Iar nopțile-mi sunt albă -dimineață 
                                                     Tu-n voia sorții mergi -şi să ai parte 
                                                          De darul fericirii fără-moarte.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu