România

România

luni, 20 februarie 2017

Metamorfozele inimii > Anișoara Gurău - poezii de dragoste

Anișoara Gurău - Fetești, jud. Ialomița
















              STRANGE-MA-N BRATE

               Mai tine-ma putin in brate 
               ca simt de drag cum ma topesc, 
                    priveste-ma in ochi, sopteste-mi, 
                    cuvintele ce le iubesc. 
 
                         Sa nu-mi dai drumu prea curand 
                         ca o sa-mi fie iarasi dor, 
                              nu vreau sa treac-aceste clipe 
                              opreste-le, ca e usor. 
 
                                   In brate tare sa ma tii, 
                                   sa uit de tot ca timpul trece 
                                        buzele-ncet sa le saruti 
                                        si sa simtim fiorul rece. 
 
                                             Mai tine-ma putin in brate, 
                                             cu dragoste te-oi rasplati 
                                                  nu ma lasa sa plang de tine 
                                                  ca nu stiu cand ne-om mai gasi. 
 
                                                       Ai reusit sa-mi lasi in suflet 
                                                       amprenta dragostei nebune, 
                                                            nici nu stiu cum ai reusit 
                                                            sa-mi fii tu, cel mai drag pe lume.

























                                                                                                                                                                                                                                             NU-MI CERE SA TE UIT
                                                                                    
                                                                                             Mi-ai facut ziua sarbatoare 
                                                                                             ai aparut in viata mea, 
                                                                                   frumoasa mea raza de soare 
                                                                                   sa nu ma parasesti cumva. 
 
                                                                              Ai aparut atunci cand cerul 
                                                                              mi-era si trist si innorat, 
                                                                    tu mi-ai inseninat trairea 
                                                                    si sa iubesc m-ai invatat. 
 
                                                               Mi-ai daruit toata iubirea 
                                                               si dragostea de peste tot, 
                                                     mi-ai mangaiat inima-mi trista 
                                                     sa nu-mi ceri sa te uit, nu pot. 
 
                                                Tu imi esti inger 'n asta viata 
                                                si singurul meu salvator, 
                                      m-ai invatat sa trec de toate 
                                     dar nu m-ai lecuit de dor. 
 
                                Sa nu-mi ceri sa te uit vreodata 
                                ca o sa ma usuc de tot, 
                      iubirea mea in asta viata 
                      nu-mi cere sa te uit, nu pot. 




























                                                                  ASTEPT...

                                                       Astept demult sa-mi treaca
                                                                               din dorul meu de tine,
                                           sa apara seninul si in inima mea.
                                                                 de-ar fi vreun leac
                                                                 in lumea asta mare,
                              as da oricat si mi l-as cumpara.
                              Astept sa fuga si gandul de la tine
                                                     si sa nu imi mai pese
                                                     daca te vad sau nu
                                                                  o sa-ncui amintirile si o sa arunc cheia,
                                                                               bolnav imi este trupul
                                                                               iar boala mea esti...tu.
                                                                     Da-mi linistea-napoi
                                                                     ca toata mi-ai luat-o,
                                                      astept sa treaca totul, sa pot zambi mereu
                                                      stiu, n-o sa-mi dai nimic, nici tie nu ti-e bine
                                            si tu ai dor in suflet
                                            iar boala ta...sunt eu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu