România

România

duminică, 19 februarie 2017

Metamorfozele inimii > Elena-Alina Grecu - poezii de dragoste

 Elena-Alina Grecu
















                                                                                O, ÎNGER!

                                                                         O, înger între oameni,
                                                                         Cu ochi blajini,
                                                                 Chip frumos
                                                                Și glas duios,
                                                         Inima-mi luminezi,
                                                                     Soarele meu cel de zi cu zi,
                                                                             Luna mea, noapte de noapte,
                                                   În ochii tăi văd albastrul ’nainte de toate,
                                                          Văd soarele cel galben-strălucitor
                                                               Când cânți dragostea cu dor,
                                                                                    Dulce ți-e graiul,
                                                                       Mai frumos și decât foșnetul
                                                                                       Codrilor, al apelor,
                                                                        Și decât cântecul vânturilor,
                          Buzele tale asemenea sunt cu petalele fine de trandafiri,
                                                 Ale tale buze sunt dulceața din flori,
                                                                           O, gurița ce îmi dai
                                                                                          Parcă e miere de mai!
                                                Atât de frumos, ochii mei nu se satură privindu-te,
                                      Iar auzul auzindu-te,
                                      Numai tu ești seninătate și bucurie,
                            Lumina și bucuria mea,
                            O, înger între oameni,
                                                     Cât de mult te iubesc!





                               SUFLET DRĂGĂSTOS

                   Mă iei în brațe, iar momentul pare a fi un dar,
                   Dar de pietre nestemate, diamante,
                             Dragostea ta minunată mă răzbate,
                             Pătrunde al meu suflet vesel ea doar,

                             Vie și colorată, floare frumoasă de primăvară,
                             Dulce și parfumată, fructă coaptă de toamnă,
                                       Pură și lucitoare ca o primă nea din iarnă,
                                       Murmurul plăcut al izvorului în zi de vară.

                                       Dragostea ta mi-e aer sănătos
                                       Și lumină pentru suflet și gând prielnică,
                                                 Mă face mai puternică,
                                                 Dragostea ta e darul divin cel mai frumos.










CU OCHII TĂI…

Cu ochii tăi, calzi și buni,
Prefaci marți în zi de luni,
Zi de lucru-n zi de sărbătoare
Și viața-mi pare-o floare.

Floare colorată și parfumată,
Așa e existența noastră toată,
Prefaci marți în zi de luni,
Cu ochii tăi, calzi și buni.

Cu ochii tăi, pătrunzători și luminoși,
Inima-ndrăgostită-mi lași,
Totu-i seninătate și fericire
Și ca o stea plutim, pe marea iubire.

                     Iubire curată și albă,
                    Ce nu oricine-ar putea să aibă,
                    Inima-ndrăgostită-mi lași,
                    Cu ochii tăi, pătrunzători și luminoși.

                                  Cu ochii tăi, frumoși și dulci,
                                  Raze, multe, de soare strălucitoare mi-aduci,
                                  Mi-acoperi inima cu-a ta frumusețe neobișnuită
                                  Și-armonia-mplinește a noastră ființă-ndată.

                                                 Îndată, acum și mereu,
                                                 Că în noi e Mângâietorul Dumnezeu,
                                                 Raze, multe, de soare strălucitoare mi-aduci,
                                                 Cu ochii tăi, frumoși și dulci. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu