România

România

miercuri, 1 februarie 2017

Poeți contemporani: Constantin Triță - Feeric ninge această dimineaţă

Constantin Triță- Piatra Olt, jud. Olt

                                                                Feeric ninge această dimineaţă,
                                                                Acoperindu-mă cu dezmierdări
                                                      Şi cu iubiri care mă ţin în viaţă,
                                                      Tot numărând... eterice-ntrebări.

                                                       Rastălmăcite vise mă-nfioară,
                                                       Topind pe buze fulgii de argint
                                             Şi şoaptele timide... ce coboară
                                             Înfăşurându-mă... ca un alint.

                                             Îmi bat în geam chemările uitate
                                             Şi gândurile... încă tinereşti,
                                   Ademenindu-mă-nspre libertate
                                   Când tu cu sărutări mă dezveleşti.

                                   Si ninge cu atingeri neştiute
                                   Plutesc cu tine-n veşnicii de dor
                         Lăsând în urmă clipele pierdute,
                         După o lungă noapte...de amor.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu