România

România

marți, 21 februarie 2017

Metamorfozele inimii - Mioara Zaharia - poezii de dragoste

Mioara Zaharia - Râmnicu Sărat, jud. Buzău
















                             DE CE NU MĂ IUBEŞTI?

                      Din frumuseţea lumii te-am ales pe tine,
                      Cu gingaşia pruncului te-am alintat,
                      Cu roua dimineţii şi zboruri de sulfine
                      În borangicul unei zâne te-am culcat.

                                                              Ţi-am dăruit viaţa mea, tristă comoară,
                                                              Pe care n-ai ştiut s-o preţuieşti,
                                                              Din toate dorurile, unul mă doboară.
                                                              Dorul de tine... Oare de ce nu mă iubeşti?


















                                                                                  GRĂDINA VISELOR MELE

                                                                               Noaptea-i topită cu jar de la soare
                                                                               Şi perna mă frige de vise urate,
                                                                     Lacrimi de dor mă ard cu dogoare
                                                                     Când viața mi-e plină de vise pierdute.

                                                           La tine mi-e gândul, speranța și viața,
                                                           M-ameninți mereu cu plecarea în lume.
                                                 Eşti linistea mea. - Unde pleci? Cum să pleci? -
                                                 Mă distrugi cu cuvintele tale nebune.

                                       Sunt departe, departe și gândul mă doare,
                                       Durerea-i adâncă şi clipele-s grele
                             Când noaptea e lungă şi timpul e mort,
                             Iubirea arde gradina viselor mele.





















                  PRINŢUL DIN POVEȘTi

          Din perla aşteptării, din vis mi-ai apărut,
          Din lacrima de dor a frumuseţii,
                    Din picătura de argint şi din tumult,
                    Din împlinirea şi dorinţa vieţii,

                              Din frumuseţea sufletului şi-a privirii,
                              Din zâmbetul cu înţeles divin,
                                        Din gingăşia dorului şi a iubirii,
                                        Ai apărut din zambet cu parfum.

                                                 Făptura ta ce-a adunat misterul
                                                 Cuprins-a nălucirea minţii omeneşti
                                                           Și necuprinsul foşnet al durerii,
                                                           De-aceea, pentru mine eşti... 
                                                                                       prinţul din poveşti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu