România

România

duminică, 26 februarie 2017

Dragobete, Sărbătoarea Iubirii la români - Rodica Constantinescu

Rodica Constantinescu - București















                                         ZBURĂTORITUL DUPĂ FETE

                                  În zorii zilei pe cine credeți c-am văzut ?
                                  Pe Baba Dochia cu suta-i de cojoace,
                                  Mergea zorită tare pe drumul cel abrupt
                                  Gesticulând haotic, nervoasă, n-avea pace.
                                  - Hei babo, de ce alergi prin lume aiurită ?
                                  Așteptă-mă un pic şi-ascultă al-meu cuvânt !
                                  Nu mai umbla zăludă, ci fii mai socotită,
                                  Oprește-ți pasul rece și aripa de vânt !
                                  Atuncea stă pe loc un pic întrebătoare,
                                  Apoi vorbeşte-ncet privind cam speriată,
                                  - Pe Dragobete-l caut prin munţi şi pe cărare, 
                                  E fiul meu zănatic ce poartă o săgeată. 
                                  - Da, l-am văzut băbuţo, era tare grăbit,
                                  Însă mi-a mângâiat uşor a mea suflare,
                                  Tu ai uitat pe semne că timpu-i de iubit ,
                                  Iar fiul tău aduce la doruri dezlegare.
                                  Pe vârful dealului acolo sus, spre cer,
                                  Se-nalță focul sacru, e rugul de iubire,
                                  Se aud descântece care în veci nu pier, 
                                  Cuvinte magice ce duc spre nemurire.
                                  Privește către râu, se-adună dalbe fete, 
                                  În mâna lor degrabă zăpadă au topit,
                                  Cu ea își spală trupul în zi de Dragobete
                                  Căci este de la zâne un leac pentru iubit.
                                  Flăcăii aleargă-n cete la zburătorit
                                  Prinzându-şi fiecare codana mult dorită,
                                  O îmbrățișează strâns cu dor neostoit,
                                  Visând că este aleasa, de Dumnezeu sortită.
                                  Feciorul tău zburând, în univers presară
                                  Petale de iubire şi-n suflet nou avânt,
                                  Ne dăruiește tainic parfum de primăvară,
                                  O clipa de speranţă în trupuri și cuvânt.





Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere