România

România

duminică, 26 februarie 2017

Dragobete, Sărbătoarea Iubirii la români - Vasile Coman

Vasile Coman - Ploiești, jud. Prahova














                                               DESCÂNTEC DE DRAGOBETE

                                                                                       Of! Frumosul Dragobete
                                                                                  ce unești băieți cu fete,
                                                                             busuioc sub pernă pun
                                                                        să-mi aduci omul cel bun,
                                                                   vino și nu mai pleca
                                                              să nu-mi crape inima.
                                                         Eu, cu apă neîncepută
                                                    descânt calea neștiută,
                                               zic de dragoste cu miere
                                          să am în suflet mângâiere,
                  adu-mi, azi, neîncetat
                       falnic și frumos bărbat,
                            ca o floare fermecată
                                 ca lumina adevărată,
                                      aripi să am de la înger
                                           să nu plâng...nici să nu sânger,
                                                buzele ca pâinea caldă
                                                     sărut trupul ce se scaldă,
                                                         în izvorul nesecat
                                                              să-mi fie al meu bărbat,
                                                                   ochii blânzi de mielușel
                                                                        să fie un frumușel,
                                                                             de se va plimba prin sat
                                                             să oprească pe-nserat
                                                        la căsuța cu pridvor
                                                   să-mi aline al meu dor
                                              să îl iau pe după gât
                                         dorul ce mi l-am dorit,
                                    gura de-i voi săruta
                               el in veci nu va uita.
                                                        Așa să-mi ajute mie 
                                                             descantecul pe vecie,
                                                                  să am leac, ce-am descântat
                                                                       celui mai frumos bărbat.

                                                                            Descantecul de la mine...
                                                                                 leacul de la Dumnezeu....
                                                                                      Dar să fie cum vreau eu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu