România

România

miercuri, 15 februarie 2017

Metamorfozele inimii > Constantin Triță - poezii de dragoste

Constantin TRIȚĂ - Piatra-Olt, jud. Olt
















          IUBITA MEA

Iubita mea, sărută-mă pe vise,
Mă înfăşoară-n braţe şi-n cuvânt,
          Închide-acum ferestrele deschise,
          Şi-aruncă tandru... ultimul veşmânt.

                    Deschide-te şi mi-te dăruieşte,
                    Dezbracă-mă şi-nvaţă-mă să zbor,
                              Chiar dacă luna, încă, mai bârfeşte,
                              Iubeşte-mă... la margini de izvor.

                                        Dă-mi buzele şi sânii ca de piatră,
                                        Să îi frământ şi să le dau putere,
                                                  Nelinişti de mai sunt, acum, le iartă,
                                                  Iubeşte-mă... când inima ţi-o cere.

                                                            Iubita mea... sărută-mă pe clipe
                                                            Şi pe ascunzişuri care mă-nfioară,
                                                                      Când visele încep să prind-aripe
                                                                      Şi trupul meu... în trupul tău coboară.















                                                                                     TE-NFĂȘOR CU-A MEA IUBIRE

                                                                                         Ţi-aş tot spune dulci cuvinte,
                                                                                         Stelele când pier în noapte,
                                                                               Alungând luna...ce minte,
                                                                               Rătăcită... printre şoapte.

                                                                   Ţi-aş topi pe buze, dorul,
                                                                   Adunând nectar din sâni,
                                                         Mângâind apoi piciorul
                                                         Ce mă vrea, de săptămâni.

                                               Şi-n a coapsei fierbinţeală
                                               M-aş ascunde fericit,
                                     Fără urmă de-ndoială,
                                     Clipa, că mi sa-mplinit.

                                          Te-nfăşor cu-a mea iubire,
                                          Tu, adânc mă-ncolaceşti
                                Şi mă prinzi cu mii de fire,
                                Când în ochii mei, priveşti.

                                Vorbe calde ti-aş tot spune,
                                În ureche... picurând,
                      Când tu arzi ca un cărbune
                      Şi-n adâncul tău, pătrund.






















              MI-E IUBIREA ÎN VACANȚĂ

                  Mi-e iubirea în vacanţă,
                  Gândurile îmi sunt reci,
                            Parc-aş fi fără substanţă
                            Rătăcit... printre poteci.

                            Mi-e iubirea-n vârf de munte,
                            Tot jucându-se cu-n nor,
                                      Clipa vieţii vrând să-nfrunte
                                      Lâng-o aripă de dor.

                                      Mi-e iubirea-n Bucovina,
                                      Unde-i cerul larg deschis
                                                Şi-aruncând mereu lumina,
                                                În adâncul unui vis.

                                                Mi-e iubirea... unde oare?
                                                Asteptându-mă să vin
                                                          Şi să pun o sărutare,
                                                          Peste sânul ei virgin.

                                                          Mi-e iubirea tremurândă,
                                                          Strălucind de patimi vii
                                                                    Şi când luna stă la pândă,
                                                                    Dornică de nebunii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu