România

România

joi, 2 septembrie 2021

Ștefania Burnea - Cele mai frumoase creații literare românești

 








Ștefania BURNEA - România


E TOAMNĂ ÎN MINE ȘI TOAMNĂ AFARĂ

          E toamnă cu parfum de ploaie,
               Pe caldarâm frunze valsează,
                    Rafale de vânt preiau tonul
                         Și-n muzici de corn ramul despoaie.
                              E toamnă, iubite, parfumuri vetuste revin,
                                   Mai greu îmi pare și norul
                                        Ce strânge-n poală stropul din gândul senin.
                    Te-ajunge chemarea?… te doare privirea
                         Când tot ruginiul din jur mă-mpresoară?
                              Îmi arde în el clipa ce-ar vrea să-ți prind mâna
                                   Când șoapta-mi pe buze se-oprește gângavă.
                                        Mi-e pasul străin pe drumuri trecute,
                                             Mi-s ochii de gând adumbriți
                                                  Mai fă-mă să simt că-i o toamnă
                                                       Ce-și scrie poveștile-n mii de dorinți.
                              Ascultă! cărarea de muzici vibrează,
                                   Mi-e toamnă în mine și toamnă afară...
                                        Cu gândul la ea mi-e dor de-o vioară
                                             Pe coarde să poarte parfum de roze, gutuie-amaruie
                                                  Și busuiocul nopții de vară.




Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere