România

România

marți, 20 decembrie 2016

Cum pot acum să las uitarea?

Constantin-Nicolae Gavrilescu - Crevedia, Dâmbovița



Cum pot acum să las uitarea
să rătăcească prin neant?
Doar ea ne-aduce alinarea,
iar asta este important.

Nu vreau s-o las să rătăcească.
Cum de ar ști 'napoi să vină?
O las în gând să cuibărească,
și-n viață s-aducă lumină.

Dar, când iubirea a venit,
cum pot uita clipa supremă
chiar de am mult de suferit?
Desigur, asta-i o problemă!

Nicicând uitarea n-am s-o las!
De-o fi din dragoste să mor,
ușor ieși-voi din impas
păstrând în suflet al meu dor.

Și de uitarea m-ar pătrunde,
din minte-am să o scot pe dat',
și-am s-o alung cu vorbe blânde,
dar cu tăria-mi de bărbat.

Cum pot acum să las uitarea
să șteargă tot ce am în gând,
chiar de-ar aduce alinarea
în trecerea-mi pe-acest Pământ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu