România

România

sâmbătă, 3 decembrie 2016

Iubirea mea va dăinui




















Spre cer înalț a mea privire
iar sufletul mi-e mulțumit,
să simt cea dulce izbăvire
din tot infernul ce-am trăit.

La pieptul tău eu sunt ferice
de când destinul te-a sortit,
mă-nvălui în nopți tainice
cu dezmierdări cum mi-am dorit.

Nimic nu este la-ntâmplare,
și tu, în cale mi-ai ieșit,
frumoasă, într-o sărbătoare,
când soarele a răsărit.

Părul bălai, privirea-ți blândă,
ochii de-azur m-au fermecat,
ușor ți-am prins mâna plăpândă
și-am sărutat-o delicat.

Nimic nu este la-ntâmplare,
viața în cale mi te-a scos,
să te iubesc azi cu ardoare,
înțelegând că-s norocos.

La pieptul tău voi fi ferice
cum niciodată n-am visat,
femeia mea bună și dulce,
acum cu Lumea-s împăcat.

Iubirea mea va dăinui
căci tu, suflet pereche-mi ești
și îngerii o vor păzi,
cu-a lor puteri dumnezeiești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu