România

România

marți, 20 decembrie 2016

Poeți contemporani: Maria Ciobotariu - poezii de iarnă

Maria Ciobotariu - Brașov
           
Mă ninge trecutul

Cad în palma mâinii
fulgi albi-stele nevinovate
se transformă-n rouă de lumină...
din neaua timpului
alerg desculță prin zăpadă,
mă ninge trecutul
cu lacrimi de dor
te caut pe podul de gheață
unde norii se unesc



sub acoperișul de cer
viforul șuieră,

se apropie amurgul
poteca se îmbracă 
în dantelă de promoroacă  
mâinile, aripi nevăzute
se pierd în tăcerea nopții
mă așez pe prispa casei
cu felinarul aprins
încet ușa se deschide
și totul e vis...

Omul de zăpadă


Azi te îmbrac cu fulgi...
să-mi fii tăcere albă

în zilele de sărbători...
vântul să te aline
cu simfonii de vis
la revărsatul zorilor
să mă aştepţi cu flori
din ierni pierdute-n
nopţile de argint
pe fruntea ta brodez
stele din albastru infinit
să simţi vibraţia mâinilor
cu atingeri de iubire
fiori nestinşi, ce ard
pe chipul tău de gheaţă
eşti omul de zăpadă
din grădina mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu