România

România

joi, 17 ianuarie 2019

La tine aș urca pe-o sfoară, autor Ionica Bandrabur- omagiu lui Mihail Eminescu

                                                                          Ionica BANDRABUR
                                                                                      România

                                                            LA TINE AȘ URCA PE-O SFOARĂ


                                               Chiar acum, în prag de seară, am adus bătrâni scripcari,
                                               Plas-am pus ca să nu ningă, atunci când o să răsari.
                                               Să îți cânte-o rapsodie despre codru, despre ape,
                                               Vântu-n șuier să te-nvie, să cobori cât mai aproape.

                                               Să te plimbi pe lângă plopi, să te vadă iar vecinii,
                                               Chiar dacă nu mai sunt toți, te-au iubit precum nebunii.
                                               Lebedele azi pe lacuri au dansat vals ziua-ntreagă ,
                                               Parteneri le erau fulgii, care s-au topit în grabă.

                                               -Hai coboară-n astă seară, să-ți dau florile din glastre,
                                               Versuri în ritm de vioară, vuietul din mări albastre.
                                               Ești iubitul meu din foaie, gând și muză blândă-n vers,
                                               Mi-ești cerneală, și-mi ești lacrimi, îmi ești dor în al meu mers!

                                               Lumânări din brazi ți-aprind, mi-ești Luceafăr și  comoară,
                                               Mâinile raze-ți cuprind...
                                               La tine-aș urca pe-o sfoară!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu