România

România

vineri, 18 ianuarie 2019

Dedicație poetului nostru național, Eminescu, autor Ana Maria Niculescu - omagiu lui Mihail Eminescu

                                                                       Ana Maria NICULESCU
                                                                                     România


    DEDICAȚIE POETULUI NOSTRU NAȚIONAL, EMINESCU

                       „O rămâi, rămâi cu mine”, pe-o gură de rai,
                             „Prin ochiul tău iubit”, cerut-am să mai stai,
                                  Să-mi fi „Luceafărul” ce tainic îmi șoptește,
                                       Și „Mai am un singur dor” ce-n stele scrijelește,

                                            „Pe aceeași ulicioară” fulgi de nea se joacă-n părul tău,
                                                „Din cerurile albastre” răsună veșnic glasul tău,
                                                     Și-mi pare că respir al slovelor tremur dulce,  
                                                          „De-atâtea ori” fie-mi drumul la răscruce, 

                                                                Năpustesc atâtea gânduri nescrise  „Ca o Faclie”
                                                                     Ce arde neîncetat strigând al îngerilor chemare de glie, 
                                                                           Ca pasărea Phoenix renaști „Peste vârfuri” de vis
                                                                                 Alunecând pe-o rază de iubire în eternul... Eternul paradis.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu