România

România

miercuri, 19 aprilie 2017

Poeți români contemporani la Sărbătoarea Paștelui - Maria Sturdza-Clopotaru

 Maria Sturdza-Clopotaru, România













                                                                                                                                           
                                                                        ÎNVĂŢĂTORUL

                                                                                 Oameni,
                                                                            mi-am deschis sufletul
                                                                       către voi,
                                                                  ca un izvor ce străpunge
                                                             tăcerea muntelui;
                                                        v-am dăruit
                                                   apa vieţii
                                              şi v-am învățat
                                         bucuria păcii! 
           
                                                                                        Oameni,
                                                                                   mi-am deschis sufletul
                                                                              către voi,
                                                                         ca privighetoarea ce alungă
                                                                    fricile nopţii;
                                                               v-am dăruit
                                                          zâmbetul speranţei
                                                     şi v-am învăţat
                                                bucuria Adevărului!

                 Oameni,
                      mi-am deschis sufletul
                           către voi,
                                ca o roză trezită
                                     de adierea vântului;
                                          v-am dăruit
                                               iubirea necondiţionată
                                                    şi v-am învăţat
                                                         bucuria aproapelui!

                      Oameni,
                           mi-am deschis sufletul
                                către voi,
                                     ca un frate răbdător
                                          pe crucea Golgotei;
                                               v-am dăruit
                                                    călăuza cărării
                                                         şi v-am învăţat
                                                              bucuria iertării!



                       ACOLO SUS…

             Când stau în grea însingurare,
                  La altă Lume mă gândesc…
                       Acolo Sus, în Cerul mare
                            Alese stele mă privesc!

                                 Când voi scăpa de supărare,
                                      De numeroasele-ncercări,
                                           Acolo Sus, în Cerul mare
                                                Mă vor absoarbe alte zări!

                                                                                       Voi fi o geană de Lumină,
                                                                                  De trup şi gând eliberat,
                                                                             Acolo Sus, să fiu Lumină
                                                                        Întotdeauna m-am visat!

                                                                   Lărgeşte, Doamne, Calea strâmtă,
                                                              Cu toţii să putem urca,
                                                         Acolo Sus, unde se cântă
                                                    Doar imnuri sacre-n cinstea Ta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu