România

România

miercuri, 19 aprilie 2017

Poeți români contemporani la Sărbătoarea Paștelui - Dorel Tătaru

Dorel Tătaru - Detroit, Michigan














           ÎNTOARCEREA FIULUI RISIPITOR

                Nu vreau decât o închinăciune,
                     Creştin cu duhul, azi vă reprezint;
                          Sufletul meu a fost cândva tăciune,
                               Şi vorba distilare de absint.

                                    Când Alter Ego mi-a surpat consola,
                                         Cele de Sus, sub mine au căzut,
                                              Şi după ele s-a reglat busola
                                                   Cu oglindiri de iad la azimut.

                                                    Ca un păgân ce-şi uită obârşia,
                                               Altare fără cruci am sărutat,
                                          Şi proslăvind asiduu cârdăşia,
                                     Armatele de cozi, m-au recrutat.

                                Aşa a fost… cuprins de resurecții,
                           Fac troc, o litieră pe-un măgar,
                      Cu mintea amalgam de introspecții
                 Mă-ntorc sărac acasă, dar cu har.

                                     Ajung în prag de mare sărbătoare,
                                          Picioarele asinului s-au muiat;
                                               Îngenunchez, şi-l iau eu în spinare,
                                                    Bătrân soldat, Hristos a înviat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu