România

România

joi, 9 martie 2017

Poeți români contemporani închină odă femeii mamă, soră, soție, fiică - Lucica Forfotă


Lucica Forfotă














                       DE ZIUA TA, MĂICUȚA MEA!

               Din ramuri înverzite şi muguraşi de floare,
                    Pe aripi de zefir şi razele de Soare,
                         Trimit măicuţă dragă un plic nesigilat,
                              Semn de recunoştinţă, căci eu, nu te-am uitat.

                    Nu te-am uita măicuţă!Te port în gând mereu
                         Şi-n rugăciunea serii îl rog pe Dumnezeu,
                              Să-ţi dea viaţă lungă şi bătrâneţi uşoare,
                                   Căci m-ai crescut măicuţă cu greu şi cu sudoare.

                         Sunt mândră scumpă mamă, căci sunt al tău copil,
                              M-ai învăţat în viaţă să fiu bun şi umil,
                                   M-ai crescut cu nevoi, şi ştiu cât te-a durut,
                                        Căci n-ai putut să-mi dai, din toate câte-am vrut.

                                                           Nu-ţi face griji degeaba, eu nu sunt supărată
                                                      Căci dragoste mi-ai dat să-ncapă-n viaţa toată.
                                                 Mi-ai dat mamă destule, atât cât s-a putut
                                            Şi-ţi mulţumesc din suflet, pentru tot ce-ai făcut.

                                                   De-ar fi ca să mă nasc pentru a doua oară,
                                              Iar viaţa să îmi fie mai bună, mai uşoară,
                                         De-ar fi s-aleg în lume din mame mii şi mii,
                                    Pe tine te-aş alege, măicuţa mea să ştii.

                                    De-aici din depăratre, astăzi la tine vin,
                               Iubire am în suflet, eşti darul meu divin!
                          Te port ca pe-o icoană, te strâng la pieptul meu,
                     Şi te iubesc măicuţă, martor mi-e Dumnezeu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu