România

România

miercuri, 8 martie 2017

Femeia, eterna poveste -Constantin-Nicolae Gavrilescu

Constantin-Nicolae Gavrilescu




                   GÂND PENTRU MAMA

          De câte ori măicuţă
               la tine mă gândesc,
                    mă prinde dimineaţa
                         şi-ncerc să-mi definesc,
                              cum ai făcut tu viaţa
                                   să-ţi fie minunată,
                                        şi clipa fericită
                                             să vină deîndată?

                     Ce strategie mamă,
                          ce farmec ai de placi?
                               Cum viaţa-ţi nu-i o dramă,
                                    pe toţi tu îi atragi?
                                         Şi cum de poţi tu oare
                                              pe toţi să îi subjugi?
                                                   Spune-mi misterul care
                                                        te face să-i învingi.

                               Cum te ridici tu oare
                                    şi cum tu te cobori,
                                         când stai cu fiecare
                                              de vorbă uneori?
                                                   Te rog să-mi dai tărie,
                                                        ca tine vreau să fiu,
                                                             să-mi umplu-n bucurie
                                                                  cugetul meu cel viu.

                                                                                                    De multe ori măicuţă
                                                                                               la tine mă gândesc,
                                                                                          ştiu că eşti necăjită,
                                                                                     dar sincer te iubesc.
                                                                                Poate că soarta vieţii
                                                                           n-a fost aşa de bună,
                                                                      şi-n anii tinereţii
                                                                 a vrut să mă răpună.

                                                                                    Dar uite-acum năravul 
                                                                               departe s-a tot dus,
                                                                          nu mai fac pe grozavul,
                                                                     mândria mi-a apus. 
                                                                Şi azi aş vrea mămică,
                                                           trezit din visul meu,
                                                      să vezi cum mă ridică
                                                 voinţa ta mereu.

                                                                               Cu păr bălai şi ochii
                                                                          frumoşi ca nişte stele,
                                                                     obraji ca două rodii,
                                                                m-ai scos din doruri grele.
                                                           Vorbind cu voce-ţi calmă
                                                      m-ai dojenit mereu,
                                                 să îmi schimbi a mea karmă
                                            slujind pe Dumnezeu.

                          Şi îmi spuneai mămică
                               să merg pe drumul drept,
                                    căci viaţa-ţi se ridică
                                         de-nveţi, şi eşti deştept.
                                              De câte ori măicuţă
                                                   la tine mă gândesc,
                                                        de drag că mi-ai dat viaţă
                                                             îţi spun că te iubesc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu