România

România

miercuri, 15 martie 2017

Poeți români contemporani închină odă femeii mamă, soră, soție, fiică - Constantin-Nicolae Gavrilescu

Constantin-Nicolae Gavrilescu, București










              ÎNCĂ MAI PLOUĂ

          Încă mai plouă. E frig.
               Umbrela mi-e scut peste gânduri,
                    toate aleargă, mă frig,
                         ideile-mi curg rânduri, rânduri.

                              Șuvoi, picături ce lovesc
                                   la streașina ce se prelinge,
                                        calc pe trotuar și firesc,
                                             apa-n șiroaie se scurge.

                                                  Acum îmi e gândul la tine.
                                                       Mă-ncearcă adânc un păcat,
                                                            iar ploaia, de va mai ține,
                                                                 avânt îmi voi lua înfocat.

                                                                  La geam îmi fuge privirea,
                                                             se pare că-afară te uiți
                                                        cum vine spre tine iubirea
                                                   prin ploaia cu stropi istoviți.

                                              Încă mai plouă. E frig.
                                         Așteaptă iubito! Ajung.
                                    Emoții mă-ncearcă, mă frig,
                               cu sângele-mi cald. Eu înving.





          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu