România

România

vineri, 3 martie 2017

Metamorfozele inimii > Mihaela Moșneanu - poezii de dragoste

Mihaela Moșneanu - Orșova, jud. Mehedinți
















              
                            IUBEȘTE-MĂ

          iubeşte-mă,
               dragul meu,
                    cum numai tu ştii!
                         iubeşte-mă
                              din
                                   adâncul retinei tale
                                        care
                                             vizualizează
                                                  fericirea mea,
                                                       când te văd!
                                                            iubeşte-mă
                                                                 din dorul şi suspinul,
                                                                      după tine!
                                                                                                                iubeşte-mă
                                                                                                           din vârful degetelor
                                                                                                      până
                                                                                                 la încheieturi!
                                                                                            iubeşte-mă
                                                                                      din dorinţa
                                                                                 de-a mă dezbrăca
                                                                            de pelerina dorinţei!
                                                                       iubeşte-mă
                                                                  fără-nceput şi sfârşit,
                                                             nu contează,
                                                        numai să nu te opreşti,
                                                   niciodată!



                                                 
                                               DE-AR LIPSI IUBIREA

                                        De-ar lipsi iubirea din sufletul nostru,
                                        am fi doar un fragment din ceea ce suntem.

                                        De-ar lipsi iubirea, ura şi invidia
                                        ar fi ca limba maternă şi matematica.

                                        De-ar lipsi iubirea, soarele nu ar fi
                                        astrul strălucitor pe care-l cunoaştem.

                                        De-ar lipsi iubirea, luna şi stelele
                                        n-ar şti când să ni se-arate de pe cer.

                                        De-ar lipsi iubirea, n-ar fi anotimpuri,
                                        doar anii şi nişte culori fără nuanţă.

                                       De-ar lipsi iubirea, n-am şti de Dumnezeu,
                                       credinţa ar fi un mit pierdut în spaţiu.

                                       De-ar lipsi iubirea, şi timpul s-ar opri
                                       pentru a se odihni pe bordura veşniciei.

                                       De-ar lipsi iubirea, n-am şti să respirăm
                                       aerul munţilor şi-al apelor din lume.

                                       De-ar lipsi iubirea, ploile şi vântul
                                       ar fi două fenomene fără noimă.

                                       De-ar lipsi iubirea, nu am conştientiza
                                       calamităţile terestre ce fac ravagii.

                                       De-ar lipsi iubirea, ce nume le-am da noi
                                       celor două porţi magice, viaţa şi moartea?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu