România

România

marți, 27 februarie 2018

Iubirea sub semnul Dragobetelui - Michaiela Boancăș









Michaiela Boancăș
             Italia



                   SĂ VII DE DRAGOBETE!

     Bădită-ți mai aduci aminte, ciresul de la poartă?
          Eu răzimam pălandul, iar tu, privirea îmi furai,
               Stam ore-n sir, nu ne ziceam nimica. Și iată,
                    acum aș vrea s-apari... feciorul cum erai!

                         Acum, as avea atât de multe ca să-ți povestesc
                              Ți-aș spune câte-n soare și în stele...
                                    Nu mi-ar mai fi rușine... în ochi să te privesc,
                                         Și când răsare luna, 
ți-as da buzele mele!

                                              Bădită, nu ți-ar fi dor, odată să mai treci?
                                                   Îți las poarta deschisă și lampa-i la perete,
                                                        Cireșul a crescut, vezi, trebui să te-apleci...
                                                              Poate ajungi să vii... acum, de Dragobete!























                                                     EU DE DRAGOBETE!


                                                                        Dragii mei... cum se vorbește,
                                                                   Știți, trăiesc prin țări străine,
                                                              Dar nu am uitat că mâine...
                                                         Se iubește româneșteeee!

                                                    Și-atunci eu m-am pus pe treabă
                                               Ochelari-am pus pe nas...
                                          Și pe voi am să vă las
                                     Și-am să butonez în grabă.

                                     Cum ce butonez? Tabletul...
                                          Poate am puțin noroc,
                                               Dacă dau așa... cu foooc,
                                                    Să-mi găsesc și eu iubitul.

                                                Se uită mâțul la mine
                                           Toarce și el a mirare
                                      Parc-aș fi o „fată mare"...
                                 Dar ce-aștept, și de la cine?

                                                     Mă-ntorc fain către perete
                                                          Mi-a trecut vremea și gata...
                                                                Și închid frumos tableta,
                                                                      Să vă pup, de Dragobete!























                                                             ARIPI DE IUBIRE

                                                                         De mi-ar da Dumnezeu aripi
                                                                    Ca să zbor până la tine
                                                               Peste văi și munții falnici,
                                                           Să te-nvălui în iubire.

                                          Să-ți cuprind fața în palme
                                     Și să-ți spun soapte de-amor,
                                Să-ți sorb privirile calme
                           Cuprinse de-același dor.

                                                                          Și învăluiți în ceața
                                                                     Dragostei ce ne-nconjoară,
                                                                Să-ți sărut iubite fața
                                                           Cum făceam odinioară.

                                          După care-a mele aripi
                                     Se pot frâge, pot să cadă,
                                Peste văi, și munții falnici
                           Că... te-am mai iubit odată!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu