România

România

duminică, 25 februarie 2018

Iubirea sub semnul Dragobetelui - Carolina Baldea









Carolina Baldea
 Teiuș, jud. Alba




                                                      

                                                   ÎN OCHIUL MEU DIN SUFLET

                                         Sub pleoapa coborâtă eu chipul ți-l ascund,
                                               Privirile străine nicicând să nu-l atingă,
                                               Să te feresc de toate, doar eu să ți-l pătrund
                                               Din curcubeu petale, prefac ca să te ningă!

                                               Te-acopere culoarea, preschimbă-te-n culoare,
                                               În irisul din ochii-mi doar să te regăsesc, 
                                               Vulcan pe din-năuntru, afară ieşi candoare
                                               Şi pentru amândouă cu trupul meu plătesc!

                                               În ochiul meu din suflet te-acopăr cu o geană
                                               Să nu te afle nimeni că viețuieşti în mine, 
                                               De când respiri acolo, mă simt uşoară pană
                                               Nimic nu-mi e de lipsă, căci mă hrănesc cu tine!

                                               Şi nimeni, niciodată, n-o să-ți cunoască chipul
                                               Şi trag perdele albe, satin să te ascundă,
                                               Cu fire de mătase am să te cos în suflet,
                                               Doar ochiul meu, din mine, voiesc să te pătrundă!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu