România

România

duminică, 29 decembrie 2013

Azi, nu mai vreau nimic din viaţă, versuri Constantin Gavrilescu

Azi, nu mai vreau nimic din viaţă,
Stau bine-n carapacea mea,
Sunt mulţumit, natura mă răsfaţă,
Şi-mi dă ce ieri, iubita nu-mi dădea.

Nu vreau a spune că mi-e bine,
Dar nu duc lipsă de nimic,
Sunt fericit şi făr' de tine,
Iubirea astăzi s-a topit timid.

Nu vreau să-ntoarcă timpul înapoi,
Şi nici să spui o clipă că am vrut,
Să fim din nou iar amândoi
Vrăjiţi de un amar sărut.

Nu vreau nimic din ce-am avut cândva,
Rămână totul simplu vis de-o noapte,
Iar dacă totuşi s-ar schimba ceva,
Un nou amor aş vrea s-alint în şoapte.

Azi, nu mai vreau nimic din viaţă,
Stau bine-n carapacea mea,
Natura-mi spune că-ntr-o dimineaţă,
În inimă, un alt om voi purta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu