România

România

vineri, 29 iunie 2018

Scriitori contemporani - Angela MIHAI, Visând printre stele










Angela MIHAI - Italia


                                                                 VISÂND PRINTRE STELE

                                                            Învață să îmi ceri și am să-ți dau iubire,
                                                       Doar eu știam că am, tu n-ai cerut nicicând,
                                                  Și liniște și libertate pură, chiar și fericire,
                                            Nu doar în gând, iubite, și-n cer şi pe pământ. 

                                       Aș vrea să zbori cu mine de mână, doar noi doi,
                                  Să poți să simți de-aproape iubirea dintre noi,
                             Cu ochii-nchişi să fii purtat doar de iubire, 
                        Iar trupul greu să-l lași ușor pe fericire.
                                 
                   Să ne jucăm plutind prin razele de soare,
              Pământul să ne-nalțe, cerul să ne coboare, 
         Să răscolim prin stele cu gândul și plutind
    Să mă aşezi cu grijă, plutind în Carul Mic.

                      Iar de-oi simți nori mari în stare să-l doboare
                           În zbor te voi pluti, iubite, în Carul Mare
                                Și-am să te-asez ușor pe fân din praf de stele,
                                     Pe buze-am să-ți aștern săruturile mele.

                                          Pe trupul istovit am să-ți aștern o boare
                                               De vis, de ploi cu stele și raze-alintătoare,
                                                    De fruntea îți va arde sub lacrimile mele
                                                         Eu îți voi stinge focul cu vânt din praf de stele.

                                                              Cu ochii-nchişi iubite de mă vei rătăci
                                                                   Voi face drum de stele doar pentru-a mă găsi
                                                                        Și am să fac, iubite, din lacrimile tale
                                                                             Furtuni cu nori şi ploi cu stele căzătoare.

                                                            Și-am să-ți aştern, iubite, sub carul tău de stele
                                                       Fire de iarbă crudă născută tot din ele,
                                                  Din nori pufoși ți-oi face în sufletu-mi culcuş,
                                             Din cea mai mare stea un înger spiriduș.

                                         Din fulgere săgeți de foc și dragoste fierbinte
                                    Ce-or țintui în tine-ntr-un târziu iubirea dinainte.
                               De-o fi să-ți placă-n cer, iubite, nu-mi va fi greu
                          Să îți aștern sub tălpi pământ din trupul meu,
                                                               Iar teamă de-ți va fi pământul să-l atingi,
                                                                    Gândește, doar prin trupu-mi tu poți să te prelingi!
                                                                         De-o să-ți dorești din cer să vizitezi pământul
                                                                              Doar să mă strângi mai tare te voi purta cu gândul,
                                                                              Vom presăra destinul cu praf de stele-n vis
                                                                              Și vom zbura aievea spre-al nostru Paradis.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu