România

România

vineri, 15 iunie 2018

Scriitori contemporani - Diana Adriana MATEI

  










Diana Adriana MATEI - România

                           TÂNĂR ȘI BRUN

        Te-am așteptat, vreme, și tânăr și brun
             să faci din palinca mea înapoi prun
                  să-mi sorbi an cu an codrul și-amorul
                       vârsta și scaunul, ochiul, zăvorul

             Îți semăn de parcă tu nici nu ai ști
                  c-am fost doară unul și-aceiași copii
                       tânăr și eu, frumos câteodată
                            memorie scurtă, de lungă durată

                  Stau singur și-observ că-ncep să mă număr
                       de tot ce am talpă, de șold și de umăr
                             scad, mă adun, mă-nmulțesc, mă împart
                                 la mine, la tine, la cub, la pătrat

                      Și nu-mi pare rău acum că te duci
                           mieroasă din codrii deși, lungi
                                spune-mi doar, spune-mi, mai spune-mi cum este
                                     să nu fim nici noi, nici pomi, nici poveste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu