România

România

vineri, 15 iunie 2018

Scriitori contemporani - Rodica CONSTANTINESCU











Rodica CONSTANTINESCU - România

                                                                      TE STRIG FĂRĂ ECOU

                                    Te caut şi înfrunt minciunile şi gerul
                                         Într-un amurg ce nu-l mai vreau pustiu,
                                              Spre ajutor invoc cuvântul cald şi cerul,
                                                   Poate, numai aşa, dorinţă am să-ţi fiu.

                                                                       Încerc să-ţi aflu  paşii cu mersul lor tiptil
                                                                  Prin seara ce coboară cu-nfăţişare tristă,
                                                             De vânt mă simt lovită şi plâng ca un copil,
                                                        Acel copil din suflet ce încă mai există.

                                    Alerg cu visu-n palme adulmecând o urmă
                                         Sperând că voi ajunge în loc de nori ferit,
                                              Găsesc, însă un câmp atins de timp şi brumă
                                                   Pe care tu eşti singur, de ceaţă amăgit.

                                                                       Te strig fără ecou  prin gând  şi tânguire,
                                                                  Dar vine corbul iernii să-mi dea pelin și jale,
                                                             Căci a simţit suflarea ce cheamă a ta iubire
                                                        Şi iată, mă împinge spre o perfidă cale.

                                    Chiar de voi sângera, iar viaţa-mi va fi trudă
                                         Am să înfrunt himera cu aripi moi de ceară,
                                              Tăcute rugi voi face ca vrerea să-mi audă,
                                                   Să afle că îți sunt destin în primăvară.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu