România

România

miercuri, 30 noiembrie 2016

Eu tot sunt vinovat



















De m-ai iertat, să ştii că nu e bine. 
Nu-mi merit soarta, nu sunt împăcat. 
Nu-mi merit şansa de a-mi mai rămâne... 
Păcatul săvârşit, nu este de iertat. 

Nu am ştiut că dragostea răneşte, 
Părerile de rău n-ajută la nimic, 
Că ţi-am greşit, nu e doar o poveste, 
De timpul trece, păcatul nu-i mai mic. 

De m-ai iertat, şi vrei ca să mai stai
Cu mine, chiar dacă drumu-am rătăcit, 
Tu crezi că merit şansă să-mi mai dai?
Rămâne-mi-vei alături pe drum la infinit? 

De ce lăsăm noi valul să ne tot ducă-n larg?
Nu-ţi merit eu iertarea, nu meriţi tu durerea, 
De ce pierdem busola, şi nu avem catarg ? 
Mai bine lăsăm viaţa s-aducă vindecarea. 

De ţi-am greşit, să ştii că-mi merit soarta, 
Iubirea este fructul de multe ori oprit, 
Am săvârşit păcatul, iubirea-i înşelată, 
Iertarea dacă vine... eu tot sunt vinovat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu