România

România

miercuri, 14 iunie 2017

Poeți contemporani - Olga Văduva (Grigorov) - Anotimpul iubirii











Olga Văduva - România



                                                                        TE-AM IUBIT ÎN TĂCERE

                                                                                    Te-am iubit,
                                                                pentru că erai,cel mai înalt,
                                                                             puternic şi mândru
                                                                                    dintre toţi copacii.
                                                                             Primeai  lumina orbitoare
                                                         a răsăritului, rogvaivul cerului albastru
                                                                                                  descătuşat si liber.

                                                                   Te-am iubit,
                                                      pentru că păsările albe
                                                             se înălţau tot mai sus,
                                                                 culegeau stele argintii 
                                                                te împodobeau, cu lumină,
                                                         străluceai în nopţile intunecate 
                                                                                stând la taifas cu luna.

                                                         Te-am iubit,
                                    pentru că te-ai aplecat sfios,
                                                   mi-ai adunat lacrimile,
                                              le-ai aşezat  printre frunzele
                                                                   risipite  pe ramuri,
                                                                  transformându-le în vise.

                         Atunci m-am agaţat 
                                     de trunchiul tău,
                                  m-ai îmbrăţişat timid,
                            ai scuturat stele peste mine,
                                       şi am simţit că plutesc...
                                                            totul incremenise.

                                        Te-am iubit in tăcere!



                               CHIPUL TĂU

                       Din val în val, pe-o undă lină,
                            Suspină-adâncul străveziu,
                                 Din cer se-așterne o lumină
                                      Peste amurgul sângeriu.

                                           Un pescăruș, străbătând zarea,
                                                Se-opri la geamul meu deschis,
                                                     Purta în cioc iubirea, floarea
                                                          Și chipul tău văzut în vis.

                                                               Zâmbeai sfios, răzlețe gânduri
                                                                    Se risipeau spre cer senin,
                                                                         Iubirea scrisă printre rânduri
                                                                              Mi-a schimbat clipa din destin.


























                                                                                    IUBIRE NESTINSĂ

                                                                      Trimite-mi Doamne, răspuns la-ntrebare
                                                                      De ce suferinţa e prinsă-n destin?
                                                            În loc de răspuns, mi-ai dat alinare
                                                            Şi crucea iertării la care mă-nchin.


                                                  Mi-ai dat mila ta, credinţa divină
                                                  Un cer mai albastru și-o rază aprinsă
                                        Un zbor spre înalt, văzduh în lumină
                                        Smerenie-n suflet, iubire nestinsă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu