România

România

luni, 9 august 2021

Ina Dumitrescu - Cele mai frumoase creații literare românești








  Ina Dumitrescu - România



                                               CE ÎMI EȘTI?
 
                              Ce îmi ești tu mai mult decât îmi ești?
                                   Un timp uitat în gândul meu ce tace...
                                        O carte necitită cu povești
                                             Un loc unde aș sta când dorul zace.
 
                                             Ce îmi ești tu mai mult decât tristețe
                                                  Și anotimpuri goale ce nu mai înfloresc?...
                                                       Suntem tăceri ce nu își dau binețe
                                                            Și care ard mocnit căci vreascuri le lipsesc.
 
                                                            Da, ce imi ești mai mult decât o umbră
                                                                 Ce rătăcește zi de zi prin mine?
                                                                      Ce-și caută in inima-mi pereche
                                                                           Însă se pierde când soarele apune?
 
                                                                           Ce îmi ești tu mai mult decât îmi ești?...
                                                                                O picătură de cerneală mov,
                                                                                     O adiere tristă care crești
                                                                                          Durerea nopții mele din alcov...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu