România

România

joi, 29 iulie 2021

Radu Zăgrean - La o margine de zare...


 Radu ZĂGREAN - România




                                                                   La o margine de zare...
 
                         Nu-i durere, nu e leac,
                              Nu-i cinstita adunare
                                   La o margine de veac
                                        La o margine de zare...
                                             Nu e leacul pentru dor,
                                                  Nu e dor sa te cuprindă
                                                       Și din toate,în pridvor,
                                                            Stă o stea sa se aprinda
                                                                 Cât cuvantul,cât un semn,
                                                                      La o margine de zare
                                                                           Și s-a isprăvit in lemn
                                                                                Noaptea cea iscoditoare...
                                                            Și s-a isprăvit în vis
                                                                 Despletita de constrângeri,
                                                                      Luna cea din paradis,
                                                                           Luna cea de lângă îngeri.
                                                                                La o margine de veac,
                                                                                     La o margine de zare...
                                                                                          Cum sa le mai fiu pe plac
                                                                                               Zilelor din calendare?
                                                                                                    Nu-i durere sa mai doara,
                                                                                                          Nu-i mireasmă peste flori,
                                                                                                               E doar cea ce te doboară
                                                                                                                    E doar plânsul din viori.
                                                                                                                         Nu e leac, nu e magie,
                                                                                                                              Nu e ce sa mai astept
                                                                                                                                   Si plecand din poezie
                                                                                                                                        Cartea-o voi avea pe piept.



 

2 comentarii:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere