România

România

duminică, 15 august 2021

Liliana Toderiță - Cele mai frumoase creații literare românești

 



                                    La mulți ani sărbătoriților!




    

Liliana TODERIȚĂ - România


                                                      IMN

                             Te cântă Marie, Preasfântă Fecioară,
                                  Pământul şi cerul în cor te slăvesc,
                                       Te cântă tot omul,iar îngerii zboară,
                                            Vestind Înălțarea la Tronul Ceresc.

                                            Te cântă Mireasă şi Maică Curată,

                                                 Văzduhul cu stele,cu nori şi cu vânt,
                                                      Te cântă natura de Domnul creată
                                                           Frunză şi iarbă, cer  şi pământ.

                                                           Te cântă Candelă, veşnic aprinsă
                                                                Copiii în strane ți-aduc osanale,
                                                                     Te cântă creştinul, ce poartă nestinsă,
                                                                          Nădejdea ce-o are în milele tale.

                                                                          Te cântă şi Sfinții în Biserici străbune,
                                                                               Iar preoți înalță imnuri, Curată,
                                                                                    Te cântă inima mea în rugăciune,
                                                                                         Pământul şi Cerul îți cântă deodată.





2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere