România

România

marți, 10 august 2021

Eugenia Zabulica - Cele mai frumoase creații literare românești

 













Eugenia ZABULICA - Republica Moldova


                                                              CEI DOI
 
                                                         Și iarăși amurgul
                                                              îmbracă tăcerea,
                                                                   plecând, domol, la culcare,
                                                                        iar Luna aruncă
                                                                             priviri încordate
                                                                                  în urma-i
                                                                                                cu semn de-ntrebare.
                                                                                           Se-aprinde-n târziu
                                                                                      un sărut printre ramuri,
                                                                                 scoțând licuriciul din fire
                                                                            ce-și arată lumina
                                                                       ca un luciu în geamuri,
                                                         orbind doi inși de iubire.
                                                               O pasăre-n noapte
                                                                    se oprește din zbor,
                                                                         deslușind șoapte dulci
                                                                              în tăcere
                                                                                    și așterne pe aripi
                                                                                                 cuvinte de-amor,
                                                                                            încăntată,
                                                                                       fălfâind de plăcere.
                                                                                  Liniștit, duhul nopții
                                                                             se ascunde-n fiori,
                                                                        ascultând a tainei psaltire,
                                                         iar cei doi, captivați,
                                                              până-n zori  
                                                                   rătăcesc pe un val de iubire.



Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere