România

România

duminică, 29 august 2021

Carmen Pinte - Cele mai frumoase creații literare românești

 








Carmen Pinte - România 

                                       


 

                                            AL MEU ÎNGER

                                                           Îngenunchez, mă rog tăcerii,
                                                                La mal, cuvintele se sparg
                                                                     Pe stâncile din largul mării
                                                                          Se frâng doruri pe un catarg.

                                                                                             Din vernisajul lumii mele,
                                                                                        Din roua zorilor de zi,
                                                                                   Se cern vise tot mai rebele...
                                                                              Ești îngerul cu ochii verzi.

                                                           Îngenunchez ca și salcâmii
                                                                 Când își apleacă ușor floarea
                                                                      Și la altar le dărui vremii
                                                                           Parfumul ce-nvăluie zarea…

                                                                                              Îmi caut tainic coronița
                                                                                         Pe frunte ce mi-ai pus cândva,
                                                                                    Iar ochii îmi ascund dorința
                                                                               De a ne pierde undeva.

                                                           Îngenunchez ca-n ritualuri
                                                                Cu Ifigenii date-n dar,
                                                                     De m-ar salva acele valuri,
                                                                          Valuri înalte de cleștar.

                                                                                              Să fiu altarurilor smirnă,
                                                                                         Caișilor floarea-napoi,
                                                                                    Picturilor să fiu culoarea
                                                                               Și clipei zâmbetul din ploi.

                                                           Mă rog și-mi caut iar cărarea,
                                                                Mi-e rostul acuma împlinit,
                                                                     Căci peste toată închinarea,
                                                                          Tu, al meu înger, ești iubit!



Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere