România

România

luni, 9 august 2021

Mariana Kiss - Cele mai frumoase creații literare românești










    
Mariana KISS - România



                                                AM STRĂBĂTUT LINIȘTITĂ UNIVERSUL

 
                                    Timpul își cerne fuioarele peste amintiri...
                                         Din matca mării valuri se ridică...
                                              O muzica divină harpele îngână...
                                                   Mă dezbrac de tine, de vechi iubiri...
 
                                                                                     Orologiul stelar bate încet, sacadat.
                                                                                Intru în apa lacului argintie,
                                                                           Mă renasc din porii ce vor să vie
                                                                      În tempoul unui cânt de mult uitat...
 
                                    Aripi de îngeri mă înconjoară,
                                         Îmi astupă goliciunea în noapte,
                                              Zefirul aduce din depărtări șoapte
                                                   Le așază în părul meu într-o doară...
 
                                                                                        
                                                                                     Mai jos, în aval, păcatul se spală
                                                                                Îi trebui multă apă, să iasă curat...
                                                                           De fapt nu știu dacă a reușit vreodat'
                                                                      Să intre în a virtuții splendidă aulă...
 
                                    M-am îmbrăcat doar cu versul,
                                         Cu cerneluri multicolore m-am tatuat,
                                              Esența magnoliilor în pumni am luat
                                                   Și-am străbătut liniștită universul...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu