România

România

duminică, 29 august 2021

Camelia Boț - Cele mai frumoase creații literare românești

 









Camelia BOȚ - Italia


                                          ZBOR SPRE ÎNNALT
 
                              Pe o alee cu teii înfloriți
                                   la o masă de piatră rotundă,
                                        azi, poeții-și scrijelesc pe pânza sufletului,
                                             cu cerneala adunată-n călimara deznădejdii,
                                                  zbaterile clipei în căutarea poemului
                                                       care să-i așeze lângă Luceafărul făr' de pereche...

                                                       Tot, azi, poeții nu mai știu,
                                                            că orice zbor spre înalt,
                                                                 nu e o joacă de copil,
                                                                      e un har care te poartă prin furtuni,
                                                                           prin ploi și ger, că te ridică, dar te și doboară...
                                                                                că stinge lumina-n tine, dar o și aprinde...

                                                                                Poeții, azi, uită că al lor har,
                                                                                     care-l au, e doar de la Dumnezeu!






                                                                                             LA MIEZUL NOPȚII

                                                                                                       Din marea de emoții
                                                                                                  am adunat, până azi,
                                                                                             perlele vieții...
                                                                                        Mi-am făcut un giuvaier
                                                                                   de care să rămână
                                                                              agățați ochii tăi...
                                                                         Din zbaterea valurilor
                                                                    am compus, până azi,
                                                               o simfonie,
                                                          prin care să răsune-n infinit
                                                    doar clipele de iubire...
                                               Iar azi, peste oglinda mării,
                                          voi așeza, la miezul nopții,
                                     cununa lunii,
                                capcana gândurilor
                           și-a miilor de frici
                      ce ne despart...
                                       ................................
                                       Ca atunci când vei privi marea
                                       Să știi că-n ea mi-am revărsat
                                       menirea...


Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere