România

România

sâmbătă, 25 mai 2013

Speranţă











A venit aşa-ntr-o doară
gândul tiptil,
ca o adiere răcoroasă,
cum pe căldură bate vântul,
şi când pe câmp, ai umbră deasă,
tresărit din amor, pală de visare.
Măi să fie!
Vara asta iar s-a pus
din înaltul cer să toarne,
să coboare, raze fierbinţi de soare
ce-au adus o toropeală.
Dar noroc c-o adiere...
Vântul cu-a lui boare de-alinare
mi-a trezit dorinţa de visare,
că poate într-o zi,
iubirea cea mare,
va veni aşa ca vântul.
Gândul, apare într-o clipă,
într-un moment, presimt
din supărarea sufletului,
doar în visare speră să fie prezent.
Dar nu.
A venit aşa-ntr-o doară amorul
ca adierea vântului de vară,
şoptindu-mi uşor:
- Ţi-am adus odorul.
Vezi ca de data asta
să nu piară!

2 comentarii:

  1. Minunate versuri si-mi place foarte mult si ca ti-ai facut acest blog. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.
    Blogul a fost un proiect mai vechi, dar daca nu am avut timp l-am lansat abia acum.

    RăspundețiȘtergere