România

România

marți, 26 decembrie 2017

Antologie „În așteptarea lui Moș Crăciun - Povești și poezii românești, la gura sobei” - Jaqueline Cocuța Obogeanu










Jaqueline Cocuța Obogeanu
                  România


              E NOAPTEA DE CRĂCIUN

     Am adormit târziu, pe brațul tău cel stâng
          şi parcă auzeam prin vis, cum îmi spuneai;
               „Trezeşte-te, iubito, cad fulgi peste pământ!”
                    Şi-n brațele dorite mai tare m-adunai.

                         „E Noaptea de Crăciun şi am să-ți spun poveşti,
                              sub bradul de argint prea multe vise-am pus,
                                   trezeşte-te, s-asculți, să-mi spui că mă iubeşti
                                        şi fulgii să-i privim, cum cad peste apus.”

                                                                       Cuvintele-ntre noi ardeau, în foc de maci
                                                                  şi înghețau pe buze-nainte de-a le spune,
                                                             tu, ziduri de tăceri doreai să le îmbraci,
                                                        cu şoapte, în ghirlande de fulgi ca o minune.

                                                   Dar uite, că afară e ger cumplit și viscol
                                              şi noaptea se arată, pe-un cer întărâtat,
                                         sălbatică, de groază şi-un gând îmi dă ocol,
                                    ca focul ce îmi arde în pieptul sfâșiat...

                                                             Că ai să pleci, iubite, când zorii se ivesc,
                                                        doar talpa ta rămâne pe neaua de argint.
                                                   Cu aripi moi de îngeri am să te învelesc,
                                              în timpul ce-a rămas balsam pentru alint.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu