România

România

miercuri, 28 octombrie 2020

Liliana Roibu - Antologia „Poeți și prozatori români în Regal eminescian” - ediția 2020

 








  Liliana ROIBU
      România


                                               MĂRGĂRITARELE DIN OCEANUL SUFLETULUI
 

                                                       Tu, cel ce treci pragul inimii, luându-mi pulsul,
                                                         culegând din adâncul oceanului sufletului,
                                                         într-o clipă de răgaz, îți las mărgăritarele iubirii,
                                                         înmulțește-le în șiraguri bune și frumoase
                                                         care, să strălucească dincolo de vremuri
                                                        de minte, trup și suflet, creându-ți raiul!





   CERBUL CU AMURG ÎN FRUNTE
 
         Prin vâjâit de codru care geme
              Neliniștea, în cioburi de gânduri se frânge,
                   Răsuflă inima pământului sub talpa naturii
                        Ce-și strânge la piept toamna bătrână;
                             Pădurea își tremură frunza și plânge,
                                  O jale adâncă inima cerului atinge,
                                       Muge un cerb în poiana cu stele
                                            Scuturându-și amurgul din frunte,
                                                  Un glas tânguios de bucium
                                                       Adună stoluri de nori, în pustiuri
                                                            Peste munții cu tâmple cărunte
                                                                Răsar țipete de păsări singuratice,
                                                                     Pe o vale abruptă, o iubire fugară
                                                                          Își fulgeră ecourile prin dimineți de aramă,
                                                                               Se adâncește în sihăstria de cuvinte,
                                                                                     Își scurge izvorul, sub stânca de gheață,
                                                                                          Suspină, zâmbește, se pierde în geană de munte
                                                                                               Cu cerbul care adulmecă văzduhul fierbinte…
                                                                                                     Căprioare se adapă din globul de lumină
                                                                                                          În strânsoarea vântului cu azur în coamă. 





Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere