România

România

duminică, 5 mai 2019

Îngână-mi, mamă - Viorica Toaca Osipova










                                                       Viorica TOACA OSIPOVA
                                                             Republica Moldova 


                                                      ÎNGÂNĂ-MI, MAMĂ…

                                                        Îngână-mi, mamă melodia,
                                                             Venind în somnu-mi noaptea
                                                                  Ce o îngânai în copilărie,
                                                                       Îngână-mi, mamă-n șoaptă.

                                                                                                 Văd cum lumina se strecoară
                                                                                            În odaia caldă și întunecată
                                                                                       Prin fereastră, ca odinioară,
                                                                                  Mă privește luna-ngândurată.

                                                         Pune-mi, mamă brațul drept
                                                              Sub capul meu îndurerat
                                                                   Să fug de gânduri tot încerc,
                                                                        Vreau să uit ce m-a întristat.

                                                                                                  Cuprinde-mă la pieptul tău,
                                                                                              Simțindu-mă mică infantă
                                                                                         Să nu știu de griji și rău,
                                                                                    Să fiu din nou copila alintată.

                                                         Plecată ești - stea printre stele
                                                              Din ceruri ascultă-mi ruga mea,
                                                                   Îngână-mi melodia copilăriei mele
                                                                        Eu am rămas ș-acum fetița ta.


Un comentariu: