România

România

luni, 14 octombrie 2013

Esti liniștea ce mi-o doresc

De ce mă-ntorc din nou la tine?
Mă cheamă lumea-ți de povești,
și-atunci nimic nu mă reține
căci tu, frumoaso, strălucești.

Ai fost așa de când te știu...
mireasa visurilor mele,
albastru-n curcubeu zglobiu,
în care se-oglindesc doar stele.

Și vin, cu inima deschisă,
nerăbdător, de fiecare dată,
iubirea-mi ne fiind proscrisă,
asta să nu uiți niciodată!

Și mă întorc mereu la tine,
eu, căci în fiecare an doresc,
să-ți spun că tu ești pentru mine
miracolul ce îl iubesc.

Ai fost, rămâi a mea iubire,
căci tu cu valuri mă răsfeți,
mă mângâi blând, dându-mi de știre
că an de an fidelă mă aștepți.

De ce mă-ntorc mereu la tine
albastră mare ca-n povești?
deoarece tu pentru mine
ești liniștea ce mi-o doresc.

2 comentarii:

  1. Și mă întorc mereu la tine,
    eu, căci în fiecare an doresc,
    să-ți spun că tu ești pentru mine
    miracolul ce îl iubesc....Minunata muzica si un videoclip de o rara sensibilitate si frumusete... Un poem, care ... incanta ochii ,dar mai ales sufletul !!... Felicitari amandorura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim mult Aurelia. Se pare că am avut un profesor bun pentru primul meu film realizat.

    RăspundețiȘtergere