România

România

sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Constantin-Nicolae Gavrilescu - Anotimpul iubirii


              DULCEA DRAGOSTE TÂRZIE

Pe creasta muntelui semeț, unde doar vulturul stingher și-așează cuibul îndrăzneț, o rugă-aș spune către cer. Dă-mi Doamne stelele din noapte să le-mpletesc într-o cunună, și Luna plină de se poate... în schimb, plătesc pe loc arvună. Îți dau și viața mea-ntr-o clipă ca... dulcea dragoste târzie, s-o poarte vântul pe-o aripă, să mi-o aducă iute mie. Mă rog să îmi găsesc aleasa, să mă iubeasc-așa cum sunt, stăpână să fie în casa în care greul îl înfrunt. Să-i pun pe creștet lin cununa și să rămână lângă mine, iar nași, să fie Soarele și Luna, nunta s-o facem la chindie. Și să trăim zilele noastre în liniște și cu iubire, vegheați de îngeri, și de astre, cu dragoste, în fericire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu